THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Rabu, 12 Maret 2008

--={@ action_karmen90 @}=--


wujud seorang pompuan jadian...aku..aku? siapa aku..? aku adalah seoarang yang tidak pasti apakah DNA aku yang sebenar..aku di lahirkan di pulau pinang,hidup aku bagaikan seorang lagenda dalam dunia ku tersendiri..aku di puja.. di hormati.. di syangi..kenapa? itu aku tidak pasti...tapi ramai mengatakan aku seorang kawan dan sahabat yang pandai mengambil hati dan memahami di antara satu sama lain..tidak rugi berkenalan dengan diri ku..kerana aku pasti dapat membahagia dan mengembirakan korang... ramai org kata dunia ini besar...tapi bagi ku dunia ku..dunia pengkid! ku adalah kecik ..sehingga aku di nobatkan sebagai king of peng!! oh "CROWN" yang di berikan membuat aku bangga aku seorang pengkid..kepada semua sayangi lah daku seperti mana aku menyangi korang semua..kepada kawan2 ku yang memahami diri ini terima kasih aku ucapakan, hazd_shah,pwerpuffgurl,dya_lolita dan abg_gelugor thanks for everything...kita tetap bersama hingga akhirnya..jangan ada nista antara kita..kerana ia akan merosakkan segalanya..aku syanag korang semua...

0 komentar: